Følgende handelsbetingelser er altid gældende når du som forhandler nethandler på kasjé.dk som ejes og drives af Kristine Thillemann – ApS, CVR: 40364838

Kasjé
Grangårdsvej 50
9530 Støvring
Tlf. 26842772

Priser og betaling:


Alle de viste priser er i danske kroner og er inkl. moms. Priserne indeholder ikke kreditkort og/eller andre afgifter, gebyrer eller fragt. Prisen på bestillingstidspunktet, er den gældende pris for købet.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne overleveres til forsendelse fra Kasjé. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Overførslen af dine kortinformationer og det aftalte købsbeløb sker i krypteret form. Kasjé gemmer ikke dine oplysninger. Når kryptering benyttes, kan du se en hængelås i nederste højre hjørne af siden. Det betyder, at dine informationer er beskyttet mod tredjepart.

Levering:

Varer bestilt på kasjé.dk leveres kun til Danmark, Norge, Sverige. Lande ud over dette, sendes der kun til ved direkte kontakt til kasje@kasje.dk
Din varer sendes hurtigst muligt og indenfor 3-5 hverdage efter bestilling på hjemmesiden. Leveringstiden afhænger af fragtfirmaets leveringstider. Bemærk dette kan variere fra fragtfirma til fragtfirma.

Kasjé står ikke til ansvar for leveringstiden, og kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos fragtfirmaet, vejrforhold, mangelfuld levering fra vores leverandør og andre udefrakommende påvirkninger. Det er en mulighed at afhente den bestilte vare på firmaadressen, dog kun ved forudgående aftale med Kasjé.

Du er ansvarlig for, at de kundeoplysninger, du indtaster som led i et køb, er korrekte, idet vi ikke efterfølgende validerer eller kontrollerer disse oplysninger.
Er din pakke beskadiget ved levering, skal du hurtigst muligt kontakte Kasjé på kasje@kasje.dk eller telefon nummer +45 26842772 og vi vil sammen finde en løsning.
Returnering af varer sker på egen regning.

Reklamation:

Der gives 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Skade på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side er ikke dækket af reklamationsretten.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til kasje@kasje.dk i rimelig tid efter varens modtagelse. Max. to måneder anses som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Varen sendes til: Kasjé, Grangårdsvej 50. 9530 Støvring.

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettes til kasje@kasje.dk eller telefon: +45 26847227 inden det defekte produkt returneres.
Vi gør os umage for at farver og kvaliteter bliver angivet så præcise som muligt, men da computerens farver og skærmopsætning kan variere, betragtes det derfor ikke som en mangel i købelovens forstand ved oplevelsen af mindre farveafgivelser.